دریافت کلیپ تصویری     حجم : ۱۹ مگابایت


زمان جنگ یا خاموش بودند / و یا دنبال عیش و نوش بودند

هزاران خاطره از شیر گفتند / همانهایی که روزی موش بودند..


یک انحراف تاریخی، یک عدم بصیرت و یک عدم اگاهی در یک پیچ تاریخی در یک مجموعه، زمانی که عمار شهید شد و کسی نبود که فضای رسانه ای و صحنه توجیهی را مدیریت کند، جانوری به اسم اشعث بن قیس مدیریت صحنه را دست گرفت و یک جنگ روانی درست کرد و با حضور همه بزرگان مدیریت کرد. کار کشاندن به آتش بس و مصالحه با دشمن و مذاکرات و اجازه حضور فرماندهان را در مذاکرات نداند و بالاخره آدم بی خاصیتی مثل ابوموسی اشعری پای میز مذاکره رفت.
در مذاکره قرار شد علی (ع) و معاویه را خلع کنند و برنامه این شد که فکت شیتی، مصاحبه مطبوعاتی می کنیم و می گذاریم کنار هر دو رو. بالاخره ابوموسی اشعری گفت انگشترم را در میارم و علی (ع)‌ را خلع می کنم و عمر‌و‌عاص معاویه را جعل کرد و به همین سادگی بیش از ۱۴۰۰ سال زمانی بر مردم گذشت که الان هر روز جمعه ناله و گریه می کنند که امام از راه بیاید.
[دکتر حسن عباسی]


گفت: اوباما می‌گوید دارایی‌های مسدود شده ایران 150میلیارد دلار است.
گفتم: لازم نیست اوباما بگوید. خودمان هم می‌دانیم.
گفت: ولی رئیس کل بانک مرکزی در مصاحبه تلویزیونی گفته است؛ میزان دارایی‌های بلوکه شده کشورمان 23 میلیارد دلار بیشتر نیست!
گفتم: یعنی کار به جایی رسیده که اوباما به نفع ما حرف می‌زند! و رئیس بانک مرکزی خودمان، هوای آنها را دارد؟!
گفت: مثل اینکه اصلا موضوع را نمی‌شناسند!
گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی یک دستگاه تلویزیون خرید و فردای آن روز «کنترل» تلویزیون را به مغازه فروشنده برد و به او داد و گفت؛ این موبایل شما که توی کارتن تلویزیون جا مانده بود را پس آورده‌ام، آخه ما که مال حرام‌خور نیستیم!


دولت باسوادها و حقوقدانان نتوانست یک ترجمه دُرست و حسابی از توافق هسته ای به مجلس بدهد!
خلایق هر چه لایق
[مقداد داودی]


به کوری چشم بدخواهان عدالت، مهدی هاشمی‬ که بیش از 40 روز از حکم زندانش گذشته است، به جای زندان، رفته ‫‏است چالوس‬ هوا خوری، تا ثابت کند دنیا زندان مومن است! تا ثابت کند عدالت با کسی شوخی ندارد به جز از ما بهترون..


نسبت برجام به قطعنامه ۲۲۳۱ نسبت عام و خاص است و برجام خیلی کوچک تر از قطعنامه است و خطر بسیار جدی است.
مسئولین می گویند اون قسمت هایی که اضافه نوشتند تعهد آور نیست و نمی پذیریم. عجب دولت قبل به کاغذ پاره نامیدن قطعنامه ها متهم بود اما الان که خودتان رفتید و مذاکره کردید و ماحصل این مذاکره شما شده است این قطعنامه، حالا دیگر قسمتی از متن ۲۲۳۱ را کاغذ پاره می خوانید؟؟ چون رفتید نشستید و برجام این قسمت ها هم ضمانت اجرایی دارد و اگر اقدام نکنید مکانیزم ماشه علیه شما قطعنامه تصویب می شود و می رویم ذیل فصل هفت و برای جهان خطر آفرین معرفی می شویم.
[دکتر حسن عباسی]


 آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت.

[امام خمینی(ره)، صحیفه نور جلد ۱۸ صفحه ۱۷۹]