دریافت کلیپ تصویری   دریافت کلیپ تصویری

آیت الله صادق آملی لاریجانی در جمع مسئولان دستگاه قضایی کشور گفت: گره زدن همه مسایل به مذاکرات و رفع تحریم‌ها اشتباهی فاحش و راهبردی است.
وی افزود: در فضایی که نظام دارد خواسته بیگانگان را سبک و سنگین می‌کند اینگونه صحبت‌کردن درست نیست.
آملی لاریجانی تصریح کرد: نباید در مقابل دشمن طوری سخن بگوییم که گویی همه کشور وامانده است واقعیت اینگونه نیست.
رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش عده‌ای برای تحریف شخصیت و راه امام و ارزش‌های اسلامی غیرقابل گذشت است.
وی تأکید کرد چگونه است که برخی که خود را مدافع راه امام معرفی می‌کنند از مخالفان راه امام دفاع می‌کنند و به آنها اجازه نشر گفتار خود را می‌دهند.


اگر فشار تحریم برای دولت، آزار دهنده است، توی قاسم سلیمانی که از جنس توده‌های ملتی، لابد بیشتر باید این فشار را احساس کنی، آن هم کیلومترها جلوتر از خاک کشور، آن هم در حال نبرد سخت و تن به تن با دشمنان وطن! فلذا یک کلام بیا و بگو؛ «تا اصحاب مذاکره، موفق نشوند تحریم‌ها را لغوکنند، من چرا با داعش بجنگم؟!» اگر با وجود تحریم، آنطور که آقایان ادعا می‌کنند آب هم در داخل نمی‌توان خورد، چطور تو فرزند برومند همین ملت، با کمک نیروهایت، شبانه‌روز بجنگی و قید زندگی را بزنی و سرچشمه اروند و کارون را محافظ باشی؟! کار تو که هزارپله سخت‌تر است؟! بهانه برای تو که فراهم‌تر است؟! ..
آهای قاسم سلیمانی! ما برای دفاع از تو، زبان‌مان سرخ است، چرا که تحریم، برای تو هم هست، لیکن تو اهل بهانه آوردن نیستی! ..
من، جانباز ویلچرنشینی را می‌شناسم که زخم بستر گرفته، آنقدرها فاصله‌ای تا آسمان ندارد. فشار تحریم، داروی این جانباز عزیز را قطع کرده، عجبا که ناله‌اش را کس دیگری سرمی‌دهد!

[حسین قدیانی]

آب خوردن مردم به «ســـلام بـــر حســـــین » بستگی دارد، نه تحریم