متن نوحه کربلای تو قبله گاه منه با صدای جواد مقدم

کربلای تو قبله گاه منه سرزمینه تو سر پناه منه

کربلای تو قبله گاه منه سرزمینه تو سر پناه منه

میدونم آقا همه روضه هام شروع میشه به ساعت کربلا

من ازت میخوام یه حسینه مثلا به مساحت کربلا

بجون خودم جونمم میدم بشه خرج زیارت کربلا

کربلای تو که بهشت منه سرگذشت تو سرنوشت منه

کربلای تو که بهشت منه سرگذشت تو سرنوشت منه

از همون قدیم شدی زندگیم سر سفره خونم اومدی

منم اومدم رو زدم مگه میشه گدات رو پناه ندی

به همه نشون میدم آقا جون که تو شناسنامه منو مهر زدی

میدونم آقا همه روضه هام شروع میشه به ساعت کربلا

من ازت میخوام یه حسینه مثلا به مساحت کربلا

بجون خودم جونمم میدم بشه خرج زیارت کربلا

 

کربلای تو ای آبروی منه آسمون تو آرزو منه

دیگه دوری از تو واسم بسه منی که به نگاهت اسیرم

اگه روح من بهت میرسه بذار گوشه روضه ببینمت

آخه راه کج به کجا بدم تو بهم نشون دادی مسیرم رو

میدونم آقا همه روضه هام شروع میشه به ساعت کربلا

من ازت میخوام یه حسینه مثلا به مساحت کربلا

بجون خودم جونمم میدم بشه خرج زیارت کربلا

دانلود آهنگ با کیفیت 320