دریافت   حجم : ۲۳٫۷ مگابایت


یک ضلع تحریم، تحقیر است که نسبت به مسئولین ما در این مدت از سوی آمریکایی‌ها به کار گرفته شد یک ضلع تحمیل، تحریم است که علیه مردم به کار گرفته شد و یک ضلع تحریم، تحریف بود. اینکه گفته می‌شود امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود و برخی می‌گویند که من در مورد قطعنامه ۵۹۸ حرف‌های ناگفته‌ای دارم که آن را بعداً مطرح می‌کنم و قصد داشتم قبل از ۱۰ تیر در آستانه تحمیل کردن این شرایط به رهبری مطرح کنم.


از آب هم مضایقه کردند کوفیان     گویا حسین دیپلماسی بلد نبود


بسم‌الله! این قطرات اشک، دیگر جاری از چشم خودمان است و الحمدلله ربطی به موضوع تحریم ندارد! کدخدا به اسم آب، سراب به خوردشان داده، عقل از کف داده‌اند! هان‌ ای شهدا! ما را بابت غلط‌های مصطلحی که به کار می‌بریم ببخشید! آنکه دستش را دشمن بسته، شما نیستید! آنکه زنده به گور شده، شما نیستید! آنکه در کربلای ۴ شکست خورده، شما نیستید! این همه برازنده همان کسانی است که توهم زده‌اند کربلا با آن بدن قطعه قطعه شده جناب علی‌اکبر، چیزی جز درس مبارزه است! و خالی از شعور، شعر «هر توافقی…» می‌سرایند! نه! کربلا درس مذاکره نیست؛ اگر بود، وعده گندم ری، وفا می‌کرد!
[حسین قدیانی]


حجت الاسلام اکبر رفسنجانی :
عده‌ای حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند که ما می‌‌خواهیم خودمان به دانش دست پیدا کنیم و این در حالی است که تحریم‌ها پدر مردم را در آورده است، اکثر مردمی که مزدبگیر هستند تحریم‌ها استخوان‌های آنها را خرد کرده است.

نگرانی آقای هاشمی برای جیب مردم و شکستن استخوان آنان در حالی است که خود ایشان به عنوان یکی از افراد ذی‌مدخل در فتنه سبز بهتر از همه می‌دانند که چه کسانی از طرف سران جنبش سبز کذایی گرای تحریم‌های فلج کننده را به آمریکا و اروپا دادند تا به خیال خود از دولت وقت (دولت دهم) انتقام بگیرند؟ نمی‌شود که جریان مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی و اعتدال، از یک طرف گرای فشار اقتصادی علیه ملت ایران را به بیگانگان بدهند تا ناکامی فتنه سبز در بسیج مردم علیه حاکمیت جبران شود و هم خود را به عنوان نگران و دلواپس تحریم‌ها و منجی اقتصاد کشور جا بزنند.
[حسین شریعمتداری]